П’єтро Масканьї

(Pietro Mascagni) 1863-1945 “Сільська честь” (Cavalleriarusticana) – опера на 1 дію; лібретоДж. Тарджоні-Тоццетті і Ґ. Менаші за однойменною п’єсою Дж. Верґи. Прем’єра: Рим, театр “Costanzi”, 17 травня 1890 р. Соломія Крушельницька виконувала партію Сантуцци у Львові, Варшаві. “П. Крушельницька як одна з найкращих представниць ролі Сантуцци, зворушувала грою сповненою простоти і невимушеності, позначеною глибоким почуттям. …

МАТТІА БАТТІСТІНІ

(1856-1928) Спільні виступи Соломії Крушельницької і МаттіаБаттістіні відбувалися в період 1898-1902 рр., коли вони входили у виконавський склад Великого варшавського театру, а також в італійську трупу, яка в зимові сезони виступала в Санкт-Петербурзі. Гастролі української співачки на сцені Маріїнського театру розпочалися наприкінці 1898 року. В склад оперної трупи входили відомі італійські співаки – ЕнрікоКарузо, МаттіаБаттістіні, …

ЕНРІКО КАРУЗО

(1873-1921) ЕнрікоКарузо і Соломія Крушельницька виступали разом у 1898-1900 роках на сцені Великого варшавського театру, а також у складі італійської трупи в Санкт-Петербурзі. Збереглися відгуки в пресі на їхні спільні виступи в операх. Проте якщо Крушельницька відразу отримала визнання публіки й музичної критики, то в рецензіях на ранні виступи Карузо ми зустрічаємо зауваження, які стосуються …

АРТУРО ТОСКАНІНІ

(1867-1957) Співпраця Соломії Крушельницької і АртуроТосканіні почалася у грудні 1904 року, коли видатний італійський диригент запросив її до участі у виставі опери “Лорелея” А. Каталані. Про це згадує у своїх спогадах італійський музикознавець ҐвідоМаротті: “АртуроТосканіні, – найвимогливіший до музикантів, починаючи від себе, і не дуже приязний до співаків – схилявся перед Соломією Крушельницькою. Працюючи головним …